Friday 7 September 2007

omkring och i oss alla

jo ja, funderar på hur vi egentligen utvecklas. varför vissa (joen) fortfarande kan totalt leva sig in i ett slags krig med transformers och bygga häftiga rymdskepp av lego. jag är avundsjuk. jag vill kunna ,jag vill....
tänk att kunna koppla bort hela världen runtomkring att enbart se sin hela fantasi fylla hela rummet. jag kan försvinna i mina egna tankar, min egen fantasi. men det är något annat, inte att faktiskt leva det.

jag kan inte. men det är härligt att se andra. man kanske lär sig?

3 comments:

Anonymous said...

At leve ind i sin fantasi og gøre denne levende er den største frihed, en ting, jeg ville ønske alle kunne gøre. Min er måske, en smule unik og ikke en de fleste i deres 30´ere ville udføre i det virkelige liv. Det sagt, siger jeg ikke at der er mange der ikke gør dette, dog gør de fleste dette indenbors uden at lade andre komme ind og se denne verden. Dette er synd for den selvstændige tænkende og videre udvkling af det personlige Jeg. Jeg er glad for at en person som den Store af denne site har set dette og uden forbehold kan tilkendegive at der findes mere end en i denne verden og synspunkter og verdensfilosofi kan diferere alt efter hvordan et individ tænker og forstår hvordan verdenen omkring én er opbygget...

Big love og alt respekt
LNO1976

camilla ; said...

love right back;)

Anonymous said...

fantasin är efter kärleken det största av allt

n